Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Σκουριές. Ποιός μας έρχεται αύριο, βρε ;;; ...με το πριόνι, λέμε (video)

προβοκατορας
Έφριξε ο ο Μπόμπολας, βλέποντας πρόσφατες φωτογραφίες από Κάκκαβο και Σκουριές. Οργισμένος, φώναξε το γιουσουφάκι του...
-Τι ειν' αυτά, Αντωνάκηηη ;;; ούρλιαξε. Για λέγε...
-Μα η ...επένδυση πολυχρονεμένε μου, δεν είδατε πόσο προχώρησε;
-Σκασμός Αντωνάκη, είδα, εντάξει. Αλλά, αυτά εδώ τα ...πράσινα σημαδάκια, μέσα στο μπεζ - καφέ, τι είναι ρε ;;; μην κάνει, πως δεν καταλαβαίνεις...
-Ε να, αγά μου, ξέρεις... έχουν μείνει λίγα δέντρα ακόμη...
-Δεν κατάλαβα. Πας καλά, ρε; Τόσο τάϊσμα, τόσο megamou, τόσο χημικό, τόσο ξύλο, τόσο μπουντρούμιασμα αναρχικών κι ακόμα μου μιλάς για δέντρα, ρε ;;; που είναι το "με κάθε κόστος", που μου ταξες ;;;
-Πολυχρονεμένε μου, συγνώμη, θα επανορθώσω. Ανεβαίνω πάνω τη Δευτέρα προσωπικά. Να λυθεί το θέμα εμού του ιδίου -όπως είπε και η Τζούλια-... >>>






Έτσι λοιπόν, μ' αυτά και μ' αυτά,
έρχεται φορτσάτος ο Αντωνάκης (με το εργαλείο του) αύριο, για να ...καθαρίσει...
Δείτε το σχετικό video-spot, που κυκλοφόρησε, για την επίσκεψή του... 



Δεν υπάρχουν σχόλια: