Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Mανώλης Γλέζος: "Θα μεταφέρουμε το μήνυμα των καιρών στην Ευρωβουλή"

Συνέντευξη του Μανώλη Γλέζου στο βημα-fm σήμερα το πρωί
-Έχω εμπιστοσύνη στον Αλέξη Τσίπρα
-O ΣΥΡΙΖΑ είναι πανέτοιμος να κυβερνήσει και μάλιστα από πλευράς ουσίας.
-Η απόφαση για την υποψηφιότητα μου είχε οριστικοποιηθεί εδώ και αρκετές ημέρες και συμφωνήθηκε να ανακοινωθή από την μαρτυρική Βιάννο, της οποίας είμαι επίτιμος δημότης.
-Στις Βρυξέλλες θα εγκατασταθώ και θα εργαστώ σε όλες τις επιτροπές.
Συνέντευξη του Μανώλη Γλέζου στο βημα-fm σήμερα το πρωί, >>>
 



με τους δημοσιογράφους να ρωτάνε τον Μανώλη Γλέζου, αν η υποψηφιότητά του αποφασίστηκε λόγω το "προβλήματος" με την υποψηφιότητα στην Θράκη, αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι έτοιμος να κυβερνήσει, αν συμφωνεί με τις επιλογές του Αλέξη Τσίπρα.

Ο Μ.Γλέζος ξεκαθάρισε ότι η υποψηφιότητα του είχε αποφασισθεί από πριν, μάλιστα ανέφερε και την επιστολή του "Νέου Αγωνιστή" που έθετε το θέμα δεκαέξι ημέρες πριν.
"Ο δικός μου ψυχισμός και η δική μου διαδρομή, δεν θα μου επέτρεπαν να έχω άλλη πορεία από αυτή της συμμετοχή στο αγώνα" τόνισε ο Μ.Γλέζος.

Σε άλλη ερώτηση τόνισε ότι 
"Έχω εμπιστοσύνη στον Αλέξη Τσίπρα, μερικοί με κατηγορούν για αυτό, αλλά εγώ του έχω εμπιστοσύνη και εμπιστεύομαι τους νέους ανθρώπους όταν έχουν σωστή πορεία"
Στην ευρωβουλή θα μεταφέρουμε το μήνυμα των καιρών, για μια Ευρώπη των λαών, της κοινωνικής δικαιοσύνης, μιας Ευρώπης των ανθρώπων της εργασίας".
"Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πανέτοιμος να κυβερνήσει και μαλιστα από πλευράς ουσίας"
"Μου λένε πολλοί και μάλιστα νέα παιδιά ότι με έχουν ανάγκη, τους απαντώ ότι όταν δεν θα με έχετε ανάγκη, τότε η χώρα θα πάει μπροστά"

Δεν υπάρχουν σχόλια: