Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Ένα σχόλιο ή ...αν θέλετε, Smokers' Revolution 3...


Σχόλιο (δικό μου) στη Ρεσπέντζα, στην ανάρτησή μου Smokers’ Revolution 2

Ένα από τα (πολλά) ελαττώματά μου είναι, ότι είμαι καπνιστής
Δεν προτρέπω φυσικά κανέναν (ειδικά νέο) ν’ αρχίσει το κάπνισμα, αλλά από την άλλη «δε θέλω τη συμπόνια κανενός», ούτε θέλω συμβουλές. 
Φροντίζω όπου βρίσκομαι να μην ενοχλώ κανέναν και πάντως ενοχλώ λιγότερο, από άλλους –που μπορεί να μην είναι καπνιστές- αλλά έχουν άλλες …βλαβερές συνήθειες.
Θεωρώ μέγιστη υποκρισία από κάποιους κυβερνώντες  --->>>



(…ειδικά σαν τους σημερινούς), να εξαγγέλλουν «επιχειρήσεις αρετής» και «υγείας» σαν τον …αντικαπνιστικό αγώνα, τη στιγμή που όλα τα σχετιζόμενα (…σε υγεία, περιβάλλον κλπ), τα έχουν ξεφτιλίσει εντελώς.

Θεωρώ μέγιστη υποκρισία πχ, σε μια ταβέρνα που δεν έχει ελεγχθεί ποτέ (υγειονομικά), που μπορεί να σερβίρει καμένα ξύγκια, ληγμένα προϊόντα και ποτά μπόμπες, να πληρώσει πρόστιμο, ένας που καπνίζει σε μια γωνιά, ένα τσιγαράκι …extra light. 
Την ίδια ώρα που …έξω στο δρόμο, στη πόλη και στο χωριό, τα αυτοκίνητα ρυπαίνουν, τα εργοστάσια ρυπαίνουν, ο καθένας πετάει λύματα και σκουπίδια όπου γουστάρει, και τα ναρκωτικά πουλιούνται, σχεδόν ελεύθερα, (για να μην πω …με τη βοήθεια κάποιων) στις πλατείες…

Θεωρώ μέγιστη υποκρισία από ένα κράτος δομημένο πάνω στη λαμογιά και στη ρεμούλα, που …βρωμάει από παντού, να το ενοχλεί ο καπνός του τσιγάρου μου. Και δεν ανέχομαι ο κάθε μπάτσος που μετέχει σε κύκλωμα λαθραίων τσιγάρων (ο …φερόμενος ως δράστης) και αποφυλακίζεται «περίεργα», να μου κόψει (αυτός ο ίδιος) …κλήση αύριο, γιατί καπνίζω ένα τσιγάρο με τον καφέ μου και …παρανομώ.

Σέβομαι ειλικρινά, όλα αυτά, που λέτε οι μη καπνιστές και οι αντικαπνιστές. 
Και μιλώντας στην ανάρτηση, για …«επανάσταση των καπνιστών» για …«αντίσταση και ανυπακοή», κάνω βέβαια πλάκα, αλλά και πάλι …όχι εντελώς… 
Γιατί αν και καπνιστής, δε θα είχα αντίρρηση, να εφαρμοστεί τελικά ένας τέτοιος νόμος
Αν βέβαια η Κυβέρνηση, έχει το σθένος (…για να μην πω τίποτε άλλο) να τον περάσει κατ’ αρχήν, μη σκοντάφτοντας στις διάφορες συντεχνίες, όπως κάνει συνήθως κι αν έχει το σθένος να εφαρμόσει κι όλους τους άλλους νόμους, που «βλάπτουν σοβαρά την υγεία»…

Εγώ πάλι, θα βρω τον τρόπο, να κάνω στη ζούλα τσιγαράκι, χωρίς να σας ενοχλώ, έστω και με …μαύρη κουκούλα (…που τελικά δεν απαγορεύτηκε !)
Αυτά είχα να πω και γράμματα …γνωρίζω.

ΥΓ. Διαβάστε όμως, όλα τα σχόλια στη Ρεσπέντζα, για να δείτε όλες τις απόψεις, μη νομίσετε ότι είμαι και ...πλειοψηφία και τρελλαθούμε εντελώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: